Aquest mes d’abril, Bizum , l’aplicació que facilita l’enviament de petits imports de diners entre particulars a través del mòbil, ha tret la campanya Números que Importen.
En aquesta campanya a través d’un codi de cinc dígits us permet fer una donació a diferents entitats d’ajuda social i humanitària.
Perquè la campanya de màrqueting sigui efectiva, els creadors han decidit convertir els números de les ONG en autèntiques obres d’art gràcies a treballar amb set dissenyadors i dissenyadores creatius del territori nacional.
El resultat és un total de vuit obres d’art que representen els diferents números de les ONG per fer l’enviament de diners.
Aquestes creacions s’han imprès en format cartell i es repartiran per les principals ciutats espanyoles com ara Madrid, Barcelona, València o Bilbao.

La importància de les marques responsables
Cada cop és més habitual que les empreses aportin alguna cosa a la societat, és el que en màrqueting es coneix com a responsabilitat social.
I què és exactament? La responsabilitat social és un terme que es refereix al compromís dels individus o corporacions per prendre accions que beneficiïn la societat en conjunt.
I això aporta diferents beneficis:
- La societat es beneficia de les aportacions i això millora la imatge i la reputació dels individus i les empreses.
- L’Estat gràcies al compromís dels individus i de les empreses, els permet obtenir descomptes fiscals en funció de les quantitats aportades.
La importància de les col·laboracions
En aquest article també hem vist que Bizum col·labora amb diversos artistes per a l’elaboració de la seva campanya publicitària. A l’anterior notícia ja vam veure la importància de la col·laboració entre dues marques, per així crear un win-win, ja que tots dos protagonistes guanyen visibilitat i per tant, més clients. No us perdeu la notícia en aquest enllaç.
Si us interessa la notícia, no us perdeu l’ article complet.
Ens veiem a Trucker360!